Campia Turzii
Tools
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

 

Consilierii locali din Câmpia Turzii au aprobat înființarea  punctului de lucru al Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple (S.P.C.E.E.P.S.) Cluj, în cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor (S.P.C.L.E.P.) Câmpia Turzii.

Desfășurarea activităților în cadrul punctului de lucru se va efectua conform legislației specific în vigoare și a Protocolului ce urmează a fi încheiat între părți.

În referatul care însoțește proiectul de hotărâre, șeful S.P.C.L.E.P. Câmpia Turzii, Silvia Rus, arată că ”a fost identificat  în cadrul sediului S.P.C.L.E.P. din strada 1 Decembrie 1918 nr. 6 un spațiu – un birou care să asigure condiții corespunzătoare activității de primirea cererilor  și eliberarea pașapoartelor simple temporare electronice.”

Scopul declarat al înființării  noului punct de lucru constă în ”venirea în sprijinul cetățenilor care domiciliază în Câmpia Turzii și localitățile limitrofe care solicită eliberarea de pașapoarte simple temporare și electronice”. În plus, un alt motiv ar fi eliminarea cheltuielilor și reducerea timpilor necesari pentru deplasarea cetățenilor  la sediul S.P.C.E.E.P.S. Cluj. De fapt, acest din urmă serviciu va asigura instalarea echipamentelor informatice pentru preluarea datelor solicitanților de pașapoarte.

Printr-un protocol încheiat între cele două servicii s-a decis ca activitatea de preluare a cererilor  și eliberarea pașapoartelor se va desfășura la Câmpia Turzii o dată pe săptămână de către lucrătorii anume desemnați din cadrul SPCEEPS, ziua fiind stabilită de comun acord între părțile semnatare. Cheltuielile aferente locației punctului de lucru vor fi suportate de Primăria Câmpia Turzii iar cele legate de transport, de către Instituția Prefectului.