Eveniment
Tools
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

În cadrul campaniei sociale „ViATA e a ta”, susținută de Continental România, Golden Brau 0.0%, Farmexpert și lanțul de farmacii independente Alphega, Caravana Academiei Titi Aur (ATA) ajunge pe 16 septembrie la Cluj Napoca, unde se va desfășura cursul de specializare a instructorilor auto din regiune, care s-au înscris pe www.viataeata.ro.

Trainerii și colaboratorii ATA vor susține acest curs de specializare, care constă într-un program teoretic și practic, în intervalul 09:00 - 17:00, în cadrul căruia instructorii auto vor afla informații utile, structurate, astfel încât să fie mai ușor de transmis viitorilor cursanți; vor învăța care este diferența dintre a fi profesor și antrenor, iar la partea practică vor trece prin situații limită (simulatoarele de impact frontal cu un obstacol fix, răsturnare la 90 și 180 de grade, frânări cu și fără ABS și derapaj controlat cu mașina cu două volane – invenție brevetată internațional de Titi Aur), pentru a putea înțelege cum trebuie să reacționeze orice șofer și ce înseamnă de fapt conducerea defensivă.

Campania socială „ViATA e a ta”, lansată de Academia Titi Aur pentru 2017 și derulată la nivel național de Asociația LIKE Bucharest, este susținută de Poliția Română – Direcția Rutieră din cadrul IGPR, Autoritatea Rutieră Română (ARR) și Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF), și se adresează în principal tinerilor șoferi cu vârste între 18 și 24 ani, categorie pentru care accidentele rutiere reprezintă cauza numărul 1 de deces. Scopul este de a comunica și conștientiza motivele din cauza cărora au loc accidentele rutiere în România: viteză excesivă, alcoolul, oboseală, folosirea telefonului mobil la volan, medicamentele care provoacă somnolență administrate fără sfatul medicului, neadaptarea la condițiile meteo și de trafic, starea precară a autovehiculelor și în special a anvelopelor etc.

Obiectivul campaniei constă în specializarea gratuită, cu sprijinul sponsorilor implicați, a unui număr cât mai mare de instructori auto, din toată țara, astfel încât viitoarele generații de șoferi să fie mult mai bine pregătite. Suportul de curs a fost special conceput de echipa și colaboratorii Academiei Titi Aur, pentru a le oferi instructorilor auto informații relevante și de impact pentru cursanții lor.

 

La Unitatea Mobilă ATA, pe 16 septembrie, în intervalul 09:00 – 17:00, vor fi trainuiți instructorii auto din regiune. Următoarele orașe sunt Iași (23, 25 septembrie) și Brașov (30 septembrie). De asemenea, pe 17 septembrie (duminică), persoanele fizice care doresc să urmeze în Cluj Napoca cursul de conducere defensiva ATA, se pot înscrie sunând la 0755.800.500 sau trimitând un mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Caravana ATA va fi amplasată în parcarea din spate a Polus (VIVO!) Mall (la giratoul de la intrarea in parcarea  Mall-ului, iesiti pe prima iesire, dupa care se ocoleste cladirea Mall-ului, pe partea dreapta, se ajunge in spatele cladirii si se merge tot inainte pana cand veti vedea tirul Academiei Titi Aur). 

 

Prin campania „ViATA e a ta”, Academia Titi Aur își dorește să-i informeze și să-i conștientizeze pe șoferi asupra riscurilor la care se expun, atât ei, cât și ceilalți participanți la trafic. 

 

Pentru că au avut încredere în proiectul Academiei Titi Aur, companiile Golden Brau 0.0%, Farmexpert și farmaciile independente Alphega, Continental România și Privileg Catering, au ales să susțină participarea instructorilor auto la acest curs de specializare. “Le mulțumesc pe această cale tuturor celor care cred în noi, care au înțeles cât de utilă este conducerea defensivă și aleg să fie alături de noi în campaniile la care lucrăm”, a ținut să sublinieze Titi Aur.

 

            Compania Continental este unul dintre cei mai importanţi experţi mondiali în siguranţa rutieră, obiectivul în acest domeniu fiind “Viziunea Zero”. Pentru Continental aceasta înseamnă evoluţia de la cei mai buni în frânare la zero accidente, fie ele fatale sau doar cu victime. Performanţa anvelopelor Continental şi creșterea tot mai mare a numărului de vehicule inteligente asigură un bun potențial pentru a atinge Viziunea Zero. În Romania, Continental promovează “Viziunea Zero” prin parteneriatul cu Academia Titi Aur. “La ATA am întâlnit specialiştii cu experienţă, care pot învăţa orice şofer etapele procesului de frânare - de la pedală până la anvelope. Continental apreciază iniţiativa Academiei Titi Aur de lansare a campaniei naţionale “ViAŢA e a ta”, iar parteneriatul încheiat pentru susţinerea acestei campanii demonstrează obiectivul comun al Continental şi ATA: creşterea siguranţei la volan şi reducerea accidentelor rutiere în România”, susține Alin Raicu, Marketing Manager Continental România - Divizia Anvelope.

 

Golden Brau 0.0% este unul dintre principalii susținători ai campaniei „ViATA e a ta” și  încurajează comportamentul responsabil al conducătorilor auto, fiind berea șoferilor cu bune maniere în trafic. Golden Brau 0.0% îi apreciază pe cei care respectă, pe lângă regulile de circulație, și bunele maniere în trafic. Așadar, nu uitați să vă păstrați bunele maniere, calmul și bună dispoziție la volan!

 

FARMEXPERT este unul dintre cei mai importanți distribuitori de medicamente și parafarmaceutice din România, având acoperire la nivel național prin intermediul a 6 depozite din marile orașe ale țării. Farmexpert și farmaciile independente Alphega, susțin campania “VIAȚA e a ta” și recomandă tuturor șoferilor să consulte farmacistul atunci când se află sub tratament medicamentos și trebuie să urce la volan! Alphega Farmacie a luat naștere acum peste 16 ani având ca scop principal îmbunătățirea calității vieții pacienților și a comunității din care aceștia fac parte, contribuind astfel la îmbunătățirea la scară extinsă a sănătății în comunitățile în care este prezentă. Alphega Farmacie se află în 8 țări și recent a intrat pe piața farmaceutică din România, facilitându-le pacienților accesul la un serviciu de sănătate inovativ și performant. “În România ne mândrim că facem parte dintr-o familie unită și puternică formată din 580 de farmacii independente, din care peste 160 de farmacii rebranduite. În oricare farmacie Alphega veți intra, puteți fi siguri că veți fi întâmpinați cu multă căldură și veți beneficia de servicii excelente oferite de echipele de farmaciști, într-un mod prietenos și profesionist”, a explicat Alina Pene, directorul de marketing Farmexpert.

 

De asemenea, Privileg Catering a ales să susțină Campania „ViATA e a ta” și recomandă șoferilor să nu consume alimente atunci când sunt la volan, pentru că trebuie să conștientizeze ce s-ar putea întâmpla într-un moment de neatenție, iar atenția lor trebuie să fie la drum! Privileg Catering este furnizor oficial al Casei Regale a României și a fost desemnată ani la rând drept cea mai bună companie de catering din România.