Eveniment
Tools
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

 

O familie din Câmpia Turzii a rămas fără apă potabilă 24 de ore după ce firma care execută lucrări pe strada ei a spart branşamentul care alimentează locuinţa. Oamenii nu au fost anunţaţi că le-a fost spartă conducta şi vor rămâne fără apă. Deşi au reclamat faptul la toate firmele care lucrează la reabilitarea reţelelor de apă şi canalizare, locatarii de pe strada George Coşbuc nr. 7 au trebuit să treacă o zi întreagă până când defecţiunea a fost remediată.

Andreea Mitrea, femeia care a făcut reclamaţia, povesteşte cu lux de amănunte păţania sa şi a familiei: „În data de 13
pe la ora 11 nu a mai fost apa. Seara când am văzut că nu mai vine apa, am întrebat vecinii, ei aveau, noi nu. Am făcut reclamaţie la Compania de Apă, mi-au spus că dimineaţa vor veni. La ora 7.30 în 14 septembrie eram la Compania de Apă, mi-au spus că se va rezolva problema dar nimeni nu a făcut nimic. Am sunat la REIF, ei mi-au spus ca Electrogrup lucrează pe această stradă. Am sunat la Electrogrup şi la Compania de Apă dar toată lumea se spăla pe mâini. Unii spuneau că se ştia din 13 de problemă, alţii spuneau că nu se ştia, mă refer la Compania de Apă. Mi-a fost confirmat de echipă că de ieri se ştia că este o defecţiune dar nu au avut timp. În data de 14 mi-au spus ca dimineaţa nu se putea interveni că este târg şi este trafic greu şi este periculos şi aşa au trecut peste 24 de ore, timp în care nu am avut apă. Iar cei de la CAA,
sucursala Câmpia Turzii, mă consideră pe mine proastă spunând că nu a fost făcută nicio reclamaţie, că nu se ştia nimic de aşa ceva. În momentul în care s-a auzit că vine televiziunea şi că am vorbit la protecţia consumatorului şi la alte ziare atunci s-a putut interveni..."

Supărarea oamenilor este de înţeles iar cei de la Compania de Apă recunosc acest lucru şi îşi cer scuze pentru neplăcerile create de firma care lucra pe acea stradă. Nu întotdeauna scuzele pot însă suplini intervenţiile întârziate.
Diana Bănete, PR manager la CAA, expune poziţia operatorului de apă canal: „În urma reclamaţiei din data de 13 a unor locuitori din Câmpia Turzii de pe strada George Coşbuc 7, reclamaţie făcută la dispeceratul sucursalei din Câmpia
Turzii a Companiei de Apă Arieş, echipa de intervenţie s-a deplasat în teren. Problema era umătoarea: în seara zilei de 13 firma Electrogrup a spart branşamentul de apă şi a fost oprită apa la loucuinţa doamnei de pe strada George Coşbuc 7. A fost pus un dop, situaţie care nu trebuia să apară, întrucât problema trebuia rezolvată în cursul acelei seri, însă cei de la Electrogrup au promis doamnei că vor veni în cursul zilei următoare dimineaţa să rezolve problema, lucru care nu s-a întâmplat. La sesizarea doamnei echipa CAA s-a deplasat la faţa locului şi a rezolvat problema în jurul orei 14.30 împreuna cu firma Electrogrup. Problema este remediată şi ne cerem scuze pentru această situaţie."
Până la urmă defecţiunea a fost remediată dar acest gen de stricăciuni la reţele care duc la întreruperea furnizării apei sunt destul de frecvente în aproape toate zonele unde se lucrează.
Tocmai pentru ca acest gen de cazuri să nu se repete Compania de Apă Arieş a pus la dispoziţia clienţilor un telefon albastru cu cinci linii ale căror numere pot fi aflate de pe site-ul de internet al Companiei, toate putând fi apelate non-stop.