Eveniment
Tools
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Asociația NOA Events Turda organizează conferința Skill Up cu tema „Start with the Brand!”, susținută de Teodora Motorca.

Evenimentul va avea loc joi, 17 noiembrie 2016, începând cu ora 18:00, în sala mare a Primăriei Municipiului Turda și este organizat în cadrul proiectului Skill Up - dezvoltarea culturii antreprenoriale în Turda”. Proiectul își propune să contribuie la dezvoltarea culturii antreprenoriale în Turda, prin intermediul unor seminarii și conferințe organizate în Turda.

Participanții vor învăța de la Teodora Motorca, expert în branding, ce reprezintă un brand și care este adevărata valoare pe care o comunică. Vom învăța de unde pornim în construirea unui brand și care sunt întrebările la care să răspundem. Teodora va prezenta deschis și creativ conceptul de New Age Marketing. 

Participarea este gratuită și necesită înscriere la link-ul următor:

https://goo.gl/forms/qRO0p0b2XpupabOq2

Despre Teodora Motorca

Teodora a absolvit Universitatea de Vest din Timișoara în anul 2008, obținând diploma în Economie și Administrarea Afacerilor, cu focus pe Marketing. Și-a completat studiile prin cursuri post-universitare în Marketing și Management, în cadrul Harvard Business School, SUA.

Dupa ce a ocupat pozitia de Manager Financiar si Executiv in cadrul Dentcof Dental Clinic, a administrat timp de cinci ani Divizia de Educatie din cadrul clinicii: Dentcof Research. A facut parte din echipa care a creat si a implementat international conceptul N.Vision in domeniul educatiei stomatologice, impreuna cu Florin Cofar si Livio Yoshinaga, organizand doua programe extinse N.Vision Brazil - Advanced Dental Aesthetics.

A devenit speaker in 2014, avand prezentari si workshopuri de Strategic Marketing in Romania si alte tari din Europa, precum si training-uri de Event Planning in stomatologie. Impreuna cu Florin Cofar si Mihai Simonia, a luat parte la dezvoltarea brandurilor Dentcof Research si Dentcof In-House, care au misiunea de a cerceta si testa noi concepte in lumea stomatologiei, implementarea lor in protocolul clinic, si transmiterea lor mai departe printr-un sistem de seminarii practice.

Din 2016 s-a lansat ca si freelancer, si colaboreaza ca si Brand Counsellor, cu companii din Romania si strainatate, coordonand imaginea brandului si strategia globala de marketing.

Ca si viziune, sustine si promoveaza conceptul de New Age Marketing, care introduce in business la nivel de comunicare componenta emotionala si intuitiva. Astfel orice strategie de comunicare primeste o noua valenta prin autenticitate si individualitate. In prezent, tine prezentari internationale pe subiecte de branding, comunicare si strategie de marketing.

 

 

„Acest proiect este realizat cu sprijinul Primăriei Municipiului Turda și al Consiliului Local al Municipiului Turda. Conținutul acestui proiect nu reflectă neapărat poziția Primăriei Municipiului Turda și nu implică nici o responsabilitate din partea acesteia".