22
Vi, Noi
4 New Articles

Anunțuri
Tools
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Hotel din Cluj-Napoca angajează personal pentru mai multe poziţii vacanteangajari

Deschis din primăvara anului 2012, hotelul de 4 stele este situate pe axa principală de intrare în Cluj-Napoca, la mică distanţă de centru.

Posturi disponibile:

1.Recepționeri hotel și recepționeri SPA

Candidatul ideal
-Absolvenți sau studenți
-Experiența în domeniul hotelier sau cunoașterea unui soft hotelier reprezintă un avantaj
-Cunoștinte de facturare și încasare cu numerar și card
-Limba engleză – obligatoriu

Principalele responsabilități:
-Întâmpinarea clienților
-Check-in, check-out
-Încasare, facturare
-Prezentarea serviciilor hoteliere/spa

2.Lucrător Concierge

Candidatul ideal:
-Student sau absolvent
-Permis de conducere cat B – obligatoriu
-Limba engleză – nivel mediu

Principalele responsabilități:
-Se asigură de buna desfășurare a evenimentelor – aranjare săli, întâmpinare clienți, suport tehnic pentru sălile de evenimente, supraveghere parcare, asigurare suport la bagaje pentru clienții cazați
-Suport clienți pentru diverse comisioane, servicii, parcare mașină

3.Cameriste Hotel
-Asigura curatenia camerelor si spatiilor comune din hotel

4.Ospătari calificați pentru restaurant a la carte și evenimente și Ajutor Ospătar – pentru mic dejun

 

5.Bucătar și ajutor bucătar

-Pentru postul de bucătar este necesară experiența si absolvirea unui curs de specialitate

6.Recepționistă/Secretară

Candidatul ideal
– student sau absolvent studii superioare
– cunoștințe de contabilitate primară
– cunoștințe IT – excel, word, e-mail
– limba engleză
– abilități de lucru cu clienții, bun comunicator

Descrierea jobului
– întâmpină clienții –
incasează contravaloarea parcărilor
– se ocupă de accesul clienților și de cartelele de acces
– se ocupă de corespondență și de sortarea acesteia pentru fiecare birou – îndrumă vizitatorii, curierii și alte persoane care intră în clădire
– răspunde la e-mailuri
– face copii xerox
– realizează ocazional traduceri
– comandă produse de papetărie și birotică
– realizează sarcini de secretariat general

7. Funcționar administrativ cu atribuții de pază

Candidatul ideal
– Experiență minimă pe un post similar
– Simț practic – Spirit de echipă
– Disponibil la Program: 12/24;12/48

Atribuții principale: 
– Supraveghează și răpunde de accesul controlat în imobil
– Încasează contravaloarea tichetelor de parcare
– Execută diverse mici reparații și intervenții la amenajările și dotările imobilului (schimbat becuri etc)
– Asigură suport administratorului clădirii pentru diverse activități – la citirea contoarelor din birourile chiriașilor, la verificarea functionării în parametri normali a chiller-ului, centralei termice etc.

Valabil pentru toate pozitiile:
Contracte pe perioada nedeterminată, decontarea transportului de la Turda sau Câmpia Turzii, mediu plăcut de lucru, echipă tânără.

Contact:
Persoanele interesate pot solicita informaţii suplimentare de la:
Centrul de Consiliere pentru Ocuparea Forţei de Muncă
CP 401131, Turda, jud. Cluj, str. Libertăţii nr. 2-4
Tel/fax: 0264-317164
Mobil: 0749-242012
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Program cu publicul:
Luni – Joi: 9.00-15.00 Vineri : 9.00-12.00

Pin It