23
Sam, Noi
4 New Articles

Anunțuri
Tools
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

 

Dragă client,

 

În perioada 1 - 31 ianuarie 2024, realizăm o serie de optimizări complexe ale sistemelor noastre informatice cu scopul îmbunătățirii serviciilor de care beneficiezi, motiv pentru care vor exista limitări în accesarea anumitor funcționalități utilizate de către tine în relația cu furnizorul.

 

Furnizarea de energie electrică și/sau gaze naturale nu va fi afectată, iar modalitățile de contact și plată disponibile în această perioadă sunt următoarele:

? MODALITĂȚI DE CONTACT

☑️ Call-Center, la numărul 0244 406 006 (apel cu tarif normal, disponibil de luni până vineri, între orele 8:00-20:00) pentru informații privind relația cu noi;

☑️ Punctele de relații cu cliențiicu posibilitatea programării în prealabil a vizitei;
☑️ Adresa de e-mail menționată pe factura ta.

? MODALITĂȚI DE PLATĂ

☑️ Internet banking;

☑️ Debit direct: Banca Transilvania, Garanti Bank, ING Bank, CEC Bank, BCR, Raiffeisen Bank, BRD);

☑️ Aplicațiile Orange Money, mobilePay Wallet, 24Pay, Pago;

☑️ Automatele de plată StartPay;

☑️ Stațiile OMV/Petrom;

☑️ Serviciul Westaco Express;

☑️ Centrele de plăți un-doi Mobile Distribution;

☑️ Punctele de plată PayPoint;

☑️ Ghișeele BCR, BRD, Garanti Bank, CreditCoop, CEC Bank; Smith&Smith

☑️ ATM-uri (Banca Transilvania, Garanti Bank, CEC Bank, BRD);

☑️ Automate bancare (BCR, BRD, Garanti Bank, Banca Transilvania, CEC Bank);

☑️ Terminalele Idea Bank.

În acest context, procesarea și soluționarea cererilor din partea ta se vor desfășura în limitele de ordin tehnic generate de optimizarea sistemelor informatice.

 

În perioada optimizărilor de sistem, nu vei putea utiliza următoarele aplicații și funcționalități:

 MyElectrica: între 30 decembrie 2023 - 31 ianuarie 2024
 TelVerde pentru comunicare index autocitit: între 1 - 31 ianuarie 2024
  Formular unic de contact online: între 1 - 31 ianuarie 2024  E-chat: între 1 - 31 ianuarie 2024
  Plata în punctele de relații cu clienții (Info Kiosk/POS): între 1 - 31 ianuarie 2024

 Serviciile din meniul interactiv Call-Center (activare a opțiunii de apel la emiterea preavizului, informații despre intervalul de comunicare a indexului sau perioada de citire programată a contorului): între 1 - 31 ianuarie 2024

Ca urmare a limitărilor temporare, factura de energie electrică și/sau gaze naturale va fi emisă și va ajunge la tine la o altă dată decât cea obișnuită, respectiv în a doua parte a lunii februarie, iar termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii.

 

Te asigurăm că depunem eforturi pentru finalizarea cât mai rapidă a optimizărilor de sistem și îți mulțumim pentru înțelegere!

Pin It