Consiliul Județean Cluj a aprobat structura organizatorică, organigrama, statul de funcții şi regulamentul de organizare şi funcționare pentru Spitalul Clinic de Boli Infecțioase Cluj-Napoca, pe perioada stării de alertă. Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj: „Contextul pandemic actual ne-a determinat să luăm măsurile necesare pentru a asigura o cat mai bună organizare și funcționare a activității la nivelul Spitalului de Boli Infecțioase din subordine. Deciziile luate au scopul de a asigura asistenţa medicală pentru toți pacienţii care se adresează unității sanitare, cazuri confirmate şi suspecte de COVID-19, precum și cazuri non COVID.” În acest sens, principalele modificări au constat în înființarea secției spitalizare de zi COVID-19, cu 15 paturi, la punctul de lucru situat pe str. Louis Pasteur nr. 3-5, transformarea Compartimentelor de Terapie Intensivă COVID-19 în Secție de Terapie Intensivă cu 20 de paturi, transformarea secției clinice de boli infecțioase COVID-19 VI adulți și copii în secție de boli infecțioase COVID-19 copii, Camera de gardă a devenit COVID-19, iar secțiile clinice de boli infecțioase non COVID-19 au devenit COVID-19. Totodată, în cadrul Secției de Terapie Intensivă au fost înființate 18 noi posturi, dintre care patru posturi de medic specialist, două de kinetoterapeut, patru posturi de asistent medical, cinci de infirmieră, un post de brancardier și două de îngrijitoare. Biroul de presă 2 decembrie 2021