21
Sam, Sep
6 New Articles

Pamflet
Tools
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Știți că toate super-hyper-mega-marketurile se laudă cu reduceri care mai de care, când de fapt, acestea sunt doar metode de marketing, de a ne prosti să cumpărăm te miri ce.

Caz concret, azi, mi-a atras atenția o „mega-reducere” la un gel de ras. Probabil că, de fapt, e gel de râs, altfel nu-mi explic de ce, pe mine, unul, chiar m-a umflat. Râsul!

Reducerea oferită de generosul LIDL Turda este de la 23,99 lei, la 23,89 lei. Niciun bănuț mai mult sau mai puțin.

Nici nu mai merg zilele astea pe acolo, că sunt sigur că s-a dus vorba deja, iar toți turdenii cu barbă sau păr ce trebuie ras sau de care trebuie râs, se vor îmbulzi, de fapt, ce mai, sigur vor da năvală ca turcii și Ștefan cel Mare la Podul Înalt.

Dar oare ce a provocat acea reducere? Cred că pe produsele respective se așternuse un strat fin de praf, iar angajaților le-a fost lenă să îl șteargă, așa că l-au redus cu valoarea gestului de suflare praf, pe careva trebui să îl facă bucurosul cumpărător care va achiziona produs cu preț redus.

Mega-redus!

 

Băgați de seamă! Acesta este un pamflet și trebuie tratat ca atare. E de la gelul de râs!

Pin It

Add comment

Regulile de baza pentru a face comentarii pe site
1. Nu folositi cuvinte obscene. Folosirea lor va duce la: modificarea comentariului, stergerea lui, respectiv, blocarea IPului celui care posteaza, in functie de gravitate.
2. Nu afisati linkuri catre site-uri obscene sau virusate.
3. Nu comentati numai de dragul de a comenta (fara spam).
4. Comentariile dumneavoastra vor fi aprobate de catre un administrator in cel mai scurt timp.


Security code
Refresh