CFR Călători informează că în luna aprilie 2017 campania „Trenuri curate - călătorii minunate" va continua la nivel național, atât în trenuri și cât și în locațiile feroviare proprii.
Campania are scopul de a oferi publicului un climat plăcut de călătorie, constă în acțiuni de curățenie și igienizare și se bazează pe eforturile comune ale feroviarilor, pasionaților de călătorii cu trenul și pasagerilor deopotrivă.
În ceea ce privește activitatea CFR Călători, campania Trenuri curate – călătorii minunate înseamnă salubrizare/reparații la:
- Vagoane (salubrizare radicală, curățare tapiţerie, cabine toalete, etc.);
- Subansamble cu implicare în siguranţa circulaţiei (verificarea subansamblelor boghiului, a timoneriei de frână, verificarea aparatelor de tracţiune şi legare, de ciocnire, etc.);
- Exteriorul cutiei vagonului (spălarea tablelor de indicaţie şi, unde este cazul, revopsirea acestora şi refacerea inscripţiilor);
- Zona salonului și a compartimentelor (repararea mecanismelor de acţionare a ferestrelor, a închizătorilor şi opritorilor, a melaminei deteriorate, verificarea mecanismelor de închidere-deschidere a uşilor de acces în vagon și a uşilor frontale acționate prin panoul electric);
- Instalaţii electrice (verificarea și repararea funcţionării instalaţiilor de climatizare și ventilaţie, a instalaţiilor de iluminat și a dispozitivelor de afișaj);
- Subansamble ale vagonului (demontarea şi vopsirea coşurilor de gunoi, etc.).
„Fiecare gest, oricât de mic, contează. Pentru că merităm cu toții un transport feroviar de calitate, ne dorim ca eforturile tuturor celor implicați să fie apreciate şi respectate de
către noi toți. Împreună vom reuși să ridicăm standardele călătoriei cu trenul”, a declarat Directorul General al CFR Călători, Iosif Szentes.
Despre CFR Călători:
Societatea de Transport Feroviar de Călători CFR Călători S.A. este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată. CFR Călători contribuie la libera circulaţie a persoanelor în interiorul şi în afara ţării,
în condiții ecologice și de siguranță. Politica pe care managementul companiei o promovează este de a furniza servicii de transport feroviar de pasageri de calitate, cu un angajament față de societate în sensul garantării accesibilității pentru toate categoriile
de cetăţeni.
1. Nu folositi cuvinte obscene. Folosirea lor va duce la: modificarea comentariului, stergerea lui, respectiv, blocarea IPului celui care posteaza, in functie de gravitate.
2. Nu afisati linkuri catre site-uri obscene sau virusate.
3. Nu comentati numai de dragul de a comenta (fara spam).
4. Comentariile dumneavoastra vor fi aprobate de catre un administrator in cel mai scurt timp.