CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE PANA LA 63.028.759,25 LEI, IN VEDEREA REFINANTARII IMPRUMUTURILOR CONTRACTATE DE LA DEXIA CREDIT LOCAL (NR. 100.698/ 09.12.2008) SI/SAU CEC BANK S.A. (NR. RQ12014467532578/ 17.04.2012) PRECUM SI IN VEDEREA ASIGURARII FINANTARII INVESTITIILOR PUBLICE DE INTERES LOCAL
Cod clasificare CPV: 66113000-5 -Servicii de acordare credit(Rev 2)
Descrierea contractului: Contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de pana la 63.028.759,25 lei, in vederea refinantarii imprumuturilor contractate de la Dexia Credit Local (nr. 100.698/ 09.12.2008) si/sau CEC Bank S.A. (nr. RQ12014467532578/ 17.04.2012) precum si in vederea asigurarii finantarii investitiilor publice de interes local, conform cerintelor din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata aferente rambursarii pe 12 ani este de: 6.501.625,31 lei fara TVA
Cei care doresc sa participe la procedura pot transmite o solicitare scrisa la adresa de email a S.C. TUD Business Consulting S.R.L. (consultantul financiar al Municipiului Turda): Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., (adresa Primariei Municipiului Turda) pentru a obtine documentatia descriptiva .
Ofertele se vor depune la registratura Municipiului Turda, Piata 1 Decembrie 1918 nr. 28, Mun. Turda, Judetul Cluj.
Nu vor fi acceptate oferte alternative.
Limba in care poate fi redactata oferta / cererea de participare: limba romana.
Procedura de negociere se va desfasura in doua etape:
Etapa depunerii solicitarilor de participare, a ofertelor preliminare si selectarea candidatilor prin verificarea indeplinirii conditiilor de participare (criteriile de calificare si selectie);
Etapa negocierii ofertelor preliminare aferente candidatiilor selectati in cadrul primei etape, in vederea imbunatatirii acestora, depunerea ofertelor finale si evaluarea acestora prin aplicarea criteriului de atribuire.
Criteriul de adjudecare/atribuire: “pretul cel mai scazut”.
Termen limita de primire a ofertelor: 22.02.2017, ora 11.00
Deschiderea ofertelor prezentate: 22.02.2017, ora 11.30
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta: 180 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Termenul limita pentru solicitarea de clarificari este data de: 17.02.2017
1. Nu folositi cuvinte obscene. Folosirea lor va duce la: modificarea comentariului, stergerea lui, respectiv, blocarea IPului celui care posteaza, in functie de gravitate.
2. Nu afisati linkuri catre site-uri obscene sau virusate.
3. Nu comentati numai de dragul de a comenta (fara spam).
4. Comentariile dumneavoastra vor fi aprobate de catre un administrator in cel mai scurt timp.