Din 1 noiembrie se pot depune cererile pentru venitul minim de incluziune – un sprijin social pentru cei aflati in nevoie.
Direcția de Asistență Socială informează cetățenii Turzii, care îndeplinesc condițiile de acordare a venitului minim de incluziune, că documentația necesară se poate preda începând cu data de 1 noiembrie.
Cui se adresează?
Venitul minim de incluziune reprezintă un program unic de asistență socială, creat pentru a ajuta persoanele și familiile vulnerabile să depășească obstacolele financiare pe care le întâmpină și să își îmbunătățească calitatea vieții.
Ce trebuie depus?
- Cererea de acordare a VMI - modelul cererii se găsește la Direcția de Asistență Socială Turda.
- Cererea de acordare a VMI trebuie însoţită de documentele doveditoare, inclusiv în cazul cetăţenilor străini sau apatrizi, precum şi al persoanelor fără adăpost.
- Actul de identitate al solicitantului.
- Alte documente specifice situației beneficiarului, enumeram aici câteva exemple: adeverințe de venit pentru toate sursele de venit ale familiei, certificat de naştere pentru copii, certificatul de deces pentru oricare membru decedat al familiei, dovada școlarizării pentru copiii cu vârsta cuprinsă între 3 și 16 ani, angajamentul de plată (pentru situațiile în care se pot constata drepturi acordate necuvenit).
Pentru mai multe informații privind conditiile de acordare si eligibilitate, precum şi sprijin pentru întocmirea documentației, vă rugăm să contactați Direcția de Asistenţă Socială.
Turda, Str. Avram Iancu Nr.12
Telefon 0738772192
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
1. Nu folositi cuvinte obscene. Folosirea lor va duce la: modificarea comentariului, stergerea lui, respectiv, blocarea IPului celui care posteaza, in functie de gravitate.
2. Nu afisati linkuri catre site-uri obscene sau virusate.
3. Nu comentati numai de dragul de a comenta (fara spam).
4. Comentariile dumneavoastra vor fi aprobate de catre un administrator in cel mai scurt timp.