Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Turda atenționează cetăţenii asupra faptului că la alegerile parlamentare desfășurate în data de 11.12.2016, îşi vor exercita dreptul de vot pe baza actului de identitate valabil, respectiv :
Cartea de identitate
Cartea de identitate provizorie
Buletinul de identitate
Având în vedere aspectele mai sus menţionate, solicităm persoanelor care deţin acte de identitate cu termen de valabilitate expirat sau a căror documente sunt pierdute, furate, distruse sau deteriorate, şi care au domiciliul în Municipiul Turda şi în comunele arondate(Mihai Viteazu, Moldoveneşti, Iara, Valea Ierii, Băişoara, Sănduleşti, Tureni, Ciurila, Aiton, Petreştii de Jos), să se prezinte la Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Turda pentru eliberarea unor documente noi, conform următorului program extins- preluări și eliberări acte de identitate, în săptămâna premergătoare alegerilor(05-11 decembrie 2016):
LUNI – 05.12.2016, între orele 8,30 – 16,30
MARTI – 06.12.2016, între orele 8,30 – 18,30
MIERCURI – 07.12.2016, între orele 8,30 – 16,30
JOI – 08.12.2016, între orele 8,30 –16,30
VINERI – 09.12.2016, între orele 8,30 – 16,30
SÂMBATĂ – 10.12.2016, între orele 8,00 - 16,00
DUMINICǍ – 11.12.2016, între orele 7,00 – 21,00
În privinţa actelor necesare eliberării actului de identitate vă invităm să accesaţi secţiunea “Acte de identitate” de pe pagina oficială a SPCLEP Turda.
1. Nu folositi cuvinte obscene. Folosirea lor va duce la: modificarea comentariului, stergerea lui, respectiv, blocarea IPului celui care posteaza, in functie de gravitate.
2. Nu afisati linkuri catre site-uri obscene sau virusate.
3. Nu comentati numai de dragul de a comenta (fara spam).
4. Comentariile dumneavoastra vor fi aprobate de catre un administrator in cel mai scurt timp.