05
Sam, Oct
4 New Articles

Eveniment
Tools
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Pentru efectuarea unor lucrări de modernizarea a sistemului informatic, Centrul de Servicii Clienţi E.ON, canal de comunicare comercial (care poate fi accesat telefonic la numerele 0800 800 366 şi 0800 800 900 sau prin e-mail de către consumatorii de gaze naturale şi energie electrică), va fi indisponibil începând cu seara zilei de marţi, 29 noiembrie până  luni, 5 decembrie a.c.

Astfel, clienţii E.ON nu vor putea accesa în această perioadă informaţii de natură comercială privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale, consultanţă privind tarifele sau detalii legate de componenţa soldului privind obligaţiile de plată şi alte informaţii utile şi nu vor putea să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale prin aceste canale.

Totodată, platforma E.ON Myline nu va fi funcţională în această perioadă cu excepţia operaţiunii ce permite transmiterea indexului autocitit.

Centrele de Relaţii Clienţi E.ON vor fi închise în 30 noiembrie şi 1 decembrie 2016, aceste zile fiind declarate sărbători legale, urmând apoi să funcţioneze cu program normal în data de 2 decembrie, în intervalul 8:00-16:00. Pe durata zilei de vineri, 2 decembrie, vor  fi preluate solicitări de la clienţi, fără a fi efectuate operaţiuni în sistem. Începând cu ziua de luni, 5 decembrie, toate canalele de comunicare vor deveni funcţionale.

Dispeceratul de urgenţă va funcţiona non-stop.

În cazul în care simt miros specific de gaz, consumatorii sunt rugaţi să anunţe imediat dispeceratul de urgenţă la unul dintre numerele de telefon:

0800.800.928 (număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă) sau 0265.200.928( număr taxabil cu tarif local din reţeaua Telekom şi cu tariful operatorului din toate celelalte reţele de telefonie).

Compania roagă clienţii să apeleze dispeceratul de urgenţă exclusiv pentru situaţii de natură tehnică care necesită intervenţia echipelor şi nu pentru obţinerea de informaţii de natură comercială întrucât dispecerii nu deţin astfel de informaţii şi totodată se poate pierde timp extrem de preţios în cazul apariției unor situaţii grave care ar putea fi sesizate în acest timp. Compania mulţumeşte clienţilor pentru înţelegere şi îi asigură că depune toate  eforturile pentru a-și diversifica şi îmbunătăţi canalele de comunicare. 

 

Departament Comunicare Corporatistă

E.ON România

 

 

 

 

 

 

Despre E.ON România

 

 

E.ON a intrat în România în anul 2005, când a preluat fostele societăţi de stat din domeniul gazelor naturale şi energiei electrice. Companiile din structura grupului E.ON operează, în prezent, o reţea de distribuţie a gazelor naturale în lungime de peste 21.400 km, respectiv o reţea de distribuţie a energiei electrice de peste 81.000 de kilometri şi desfăşoară activităţi  de furnizare în 20 de judeţe situate în jumătatea de Nord a ţării, având circa 3,1 milioane de clienţi. În ultimii zece ani, E.ON a investit în România peste 1,3 miliarde de euro.

 

 

Pin It

Add comment

Regulile de baza pentru a face comentarii pe site
1. Nu folositi cuvinte obscene. Folosirea lor va duce la: modificarea comentariului, stergerea lui, respectiv, blocarea IPului celui care posteaza, in functie de gravitate.
2. Nu afisati linkuri catre site-uri obscene sau virusate.
3. Nu comentati numai de dragul de a comenta (fara spam).
4. Comentariile dumneavoastra vor fi aprobate de catre un administrator in cel mai scurt timp.


Security code
Refresh