19
Ma, Mar
14 New Articles

Administrație
Tools
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

lucrari-pod-aries-1În sfârșit putem spune că, după săptămâni de pregătiri, organizare de șantier și lucrări de pregătire a frontului de lucru, au început lucrările de reparare efectivă a primului pod de peste Arieș din cele două programate la refacere prin programul de investiții pe anul 2014. O echipă lucrează deja la baza unuia dintre pilonii de susținere a podului vechi, în timp de echipele de șoferi și excavatoriști continuă crearea unei ”insule de pământ și rocă” începând din aval, care să permit accesul utilajelor și echipelor de constructori, dar care are și menirea de a devia apa râului departe de pilonul aflat în reparație și căreia i se consolidează întreaga infrastructură de susținere.

În acte, acțiunea apare ca obiectivul de investiții ”Reabilitare poduri peste Râul Arieș pe strada Stefan cel Mare Municipiul Turda”. Prin Programul de investiții pe anul 2014 au fost alocate fonduri în valoare totală de 4.000.000 lei pentru obiectivul de investiții  : ”Reabilitare poduri peste Râul Arieș pe strada Stefan cel Mare – DN15 în Municipiul Turda.

Obiectivul declarat al proiectului este: 1. Reabilitarea podului nou, construit în 1992 în amonte, prin asigurarea a două benzi de circulație pentru sensul Turda – Câmpia Turzii, refacerea trotuarului și reamenajarea peisagistică a suprastructurii; 2. Reabilitarea podului vechi, construit în 1955 în aval, prin lărgirea părții carosabile pentru asigurarea a două benzi de circulație pe sensul Câmpia Turzii – Turda, refacerea trotuarelor, consolidarea fundațiilor existente și protejarea albiei.

Pentru realizarea acestui obiectiv municipiul Turda a organizat  procedura de cerere de ofertă on-line în  Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice (www.e-licitatie.ro ) cu nr. invitație de participare 359.410/16.04.2014. Deschiderea ofertelor  a avut loc  în data de 05.05.2014  ora 15.00 în SEAP.

lucrari-pod-aries-2Au fost depuse   5 oferte de preț, după cum urmează: 1. S.C. FREYROM S.A. București, 2. Asocierea  S.C.ACSA S.A.- S.C. R HID EPITO SRL, 3. SC DACIA FABER SRL CLUJ,  4. S.C.CONSTRUCȚII FEROVIARE MUREȘ S.A., 5. S.C.ARIA CONSTRUCT SRL  ALBA IULIA. După dictonul ”cei din urmă vor fi cei dintâi”, câștigătoarea licitației a fost declarată câștigătoare, în urma evaluării ofertelor, S.C.ARIA CONSTRUCT SRL  ALBA IULIA, așa că acestei firme i-a fost atribuit respectivul contract de lucrări. Cei care au organizat licitația au spus atunci că firma câștigătoare a prezentat  oferta corespunzătoare din punct de vedere a cerințelor impuse în documentația de atribuire și prețul cel mai mic dintre ofertele declarate admisibile respectiv: 3.648.136,64 lei, inclusiv TVA.

Semnarea contractului  cu constructorul desemnat câștigător în urma licitației a avut  loc  în data de 6 iunie 2014, iar în 26 iunie 2014 a fost dat Ordinul de începere al lucrărilor de către primarul Tudor Ștefănie, dată de la care ”curge” termenul de execuție a lucrărilor contractate, care este de 8 luni. Adică lucrările ar trebui terminate la finele lunii februarie 2015, însă nu este exclus să fie nevoie de o prelungire a termenului, având în vedere că pe perioada sezonului rece aceste lucrări ar putea fi întrerupte din cauza timpului nefavorabil.

Pin It

Add comment

Regulile de baza pentru a face comentarii pe site
1. Nu folositi cuvinte obscene. Folosirea lor va duce la: modificarea comentariului, stergerea lui, respectiv, blocarea IPului celui care posteaza, in functie de gravitate.
2. Nu afisati linkuri catre site-uri obscene sau virusate.
3. Nu comentati numai de dragul de a comenta (fara spam).
4. Comentariile dumneavoastra vor fi aprobate de catre un administrator in cel mai scurt timp.


Security code
Refresh