03
Dum, Noi
1 New Articles

Administrație
Tools
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Începând cu luna noiembrie 2016, CFR Călători introduce posibilitatea de raportare online a călătoriei frauduloase. 

 

Campania "Implică-te! Raportează călătoria fără bilet" are drept scop combaterea călătoriei fără bilet cu și pentru pasagerii noştri care pot lua atitudine semnalând direct situaţiile de tolerare sub orice formă a călătoriei fără bilet.  

Acest lucru se poate face prin completarea unui formular online disponibl pe site-ul  www.cfrcalatori.ro, care poate fi accesat aici.

 

Măsura face parte din demersul managementului CFR Călători de îmbunătățire a calității călătoriei cu trenul și dublează acţiunile repetate de control trenuri de la nivelul întregii rețele feroviare. Merităm cu toții trenuri decente și călătorii de calitate. Schimbarea nu stă într-un salariat sau doar în dorinţa și eforturile de schimbare ale managementului CFR. Schimbarea se regăsește în fiecare dintre noi şi porneşte de la valori individuale şi mentalităţi, atât în ceea ce privește obișnuința de călătorie fără bilet, cât și la nivelul atitudinii civice din societatea românească. Este important să conștientizăm că trebuie să avem grijă de bunurile comune și să respectăm regulile, una dintre ele fiind aceea că pentru a călători cu un mijloc de transport în comun trebuie să avem bilet.

 

Este absolut necesar să stopăm orice formă de furt care păgubește o companie publică susţinută de Statul român prin contribuţia fiecăruia dintre noi. Acțiunile împotriva corupției sunt în fapt acțiuni pentru evoluția și dezvoltarea noastră ca societate, iar denunțarea corupției la orice nivel trebuie denunțată de fiecare dintre noi, pentru că indiferența individuală duce la disconfortul tuturor”, a declarat Directorul General al CFR Călători, Iosif SZENTES.  

 

CFR Călători mulțumeşte tuturor pasagerilor care își cumpără de fiecare dată bilet de tren!

 

Înainte de efectuarea călătoriei, rugăm pe toți pasagerii să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare. În punctele de oprire unde nu sunt case de bilete, călătorii au obligaţia de se prezenta imediat după urcarea în tren pentru a-şi cumpăra bilete de la personalul de tren, la un tarif similar celui de la casa de bilete.

 

Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro, să ne contacteze la numărul de telefon 021/9521 (pentru traficul intern) sau să se adreseze personalului nostru din stații.

 

Despre CFR Călători: 

Societatea de Transport Feroviar de Călători  CFR Călători S.A. este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează  transportul public de călători pe calea ferată. CFR Călători contribuie la libera circulaţie a persoanelor în interiorul şi în afara ţării, în condiții ecologice și de siguranță. Politica pe care managementul companiei o promovează este de a furniza servicii de transport feroviar de pasageri de calitate, cu un angajament față de societate în sensul garantării accesibilității pentru toate categoriile de cetăţeni.

 

Pin It

Add comment

Regulile de baza pentru a face comentarii pe site
1. Nu folositi cuvinte obscene. Folosirea lor va duce la: modificarea comentariului, stergerea lui, respectiv, blocarea IPului celui care posteaza, in functie de gravitate.
2. Nu afisati linkuri catre site-uri obscene sau virusate.
3. Nu comentati numai de dragul de a comenta (fara spam).
4. Comentariile dumneavoastra vor fi aprobate de catre un administrator in cel mai scurt timp.


Security code
Refresh