Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică de interes judeţean care funcţionează sub autoritatea Consiliului Judeţean Cluj, anunţă persoanele cu drept de vot, interesate de obţinerea documentelor de identitate că, în perioada 05.12.2016 – 11.12.2016, în scopul asigurării condiţiilor necesare desfăşurării optime a procesului electoral din data de 11.12.2016, dar şi a prevederilor ,,Planului general de măsuri în domeniul ordinii şi siguranţei publice, privind organizarea şi desfăşurării alegerilor pentru Camera Deputaţilor şi Senat”, din anul 2016, programul de lucru cu publicul va fi următorul:
· Luni, 05.12.2016, între orele 08.00 – 16.00;
· Marţi, 06.12.2016, între orele 08.00 – 18.30;
· Miercuri, 07.12.2016, între orele 08.00 – 16.00;
· Joi, 08.12.2016, între orele 08.00 – 16.00;
· Vineri, 09.12.2016, între orele 08.00 – 13.30;
· Sâmbătă, 10.12.2016, între orele 08.00 – 16.00;
· Duminică, 11.12.2016, între orele 07.00 – 21.00.
Conducerea Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj recomandă cetăţenilor care şi-au depus actele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate sau a cărţii de identitate provizorii, a căror documente sunt executate şi neridicate, să se deplaseze la sediul serviciul public comunitar local de evidenţă a persoanelor la care sunt arondaţi, pentru ridicarea actelor de identitate, în vederea exercitării dreptului de vot.
Pentru informaţii suplimentare vă rugăm să accesaţi pagina web a Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj la adresa: www.djepcluj.ro
Biroul de presă
29 noiembrie 2016
1. Nu folositi cuvinte obscene. Folosirea lor va duce la: modificarea comentariului, stergerea lui, respectiv, blocarea IPului celui care posteaza, in functie de gravitate.
2. Nu afisati linkuri catre site-uri obscene sau virusate.
3. Nu comentati numai de dragul de a comenta (fara spam).
4. Comentariile dumneavoastra vor fi aprobate de catre un administrator in cel mai scurt timp.