În ultimele două zile, pe unele dintre cele mai mari conturi de social media din România a apărut o poză cu Ana Tobor, iar întrebările nu au întârziat să apară. Cine este Ana?
La scurt timp a venit și răspunsul: Ana Tobor e primul influencer virtual din România.
Toate poveștile din lume despre puținii influenceri virtuali par să înceapă la fel… e frumoasă, pasionată de digital, creativă și poate fi tot ce-și dorește. E femeia perfectă.
Povestea Anei începe cu faptul că e româncă, designer și stă demult în spatele brand-ului de haine “My simplicated”, care are la bază conceptul de individualitate și relevanța unicității.
Pe lângă asta, Ana are multe alte talente ascunse, dar pentru că și-a făcut curaj cu greu să își asume public identitatea, vorbește puțin despre ea:
“Hello! Eu sunt Ana și sunt primul influencer virtual din România❤️ Știu că deocamdată am un fan base mic, dar mă bucur să fiu deschizătoare de drumuri. Sunt convinsă că o să îmi fac mulți prieteni în mediul online și le mulțumesc colegilor care m-au susținut prin share-uri și postări. Mă găsiți pe Instagram ca ana.tobor. Haideți sa ne împrietenim”.
Ana a stârnit multe întrebări zilele trecute, iar astăzi a venit cu clarificarea că este un avatar cool, generat de un computer și este primul, dar probabil nu ultimul influencer virtual român.
Cel mai faimos exemplu de influencer virtual din lume este Lil Miquela, care a debutat pe Instagram în aprilie 2016. La patru ani după se pare că trendul a apărut și în România prin Ana.
În ceea ce privește digital marketing-ul, agențiile de PR și cele de influenceri din România, Ana îi salută pe oamenii din industrie și se bucură că ea e prima astfel de provocare virtuala pentru ei.