O echipă de funcţionari ai Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică de interes judeţean care funcţionează sub autoritatea Consiliului Judeţean, se va deplasa luni, 14 mai a.c., începând cu ora 9.30, în localitatea Aiton, cu staţia mobilă, în vederea preluării documentelor pentru întocmirea cărţilor de identitate.
În acest context, cetăţenii de pe raza localităţii care au cărţile de identitate expirate sau care urmează să expire în următoarele 180 de zile, tinerii care împlinesc vârsta de 14 ani precum şi persoanele aflate în alte situaţii care impun eliberarea unui nou act de identitate şi cei care solicită viză de reşedinţă sunt invitaţi să se prezinte cu toate documentele necesare eliberării cărţii de identitate la sediul Primăriei Comunei Aiton.
Pentru desfăşurarea în bune condiţii a activităţilor ce se impun în această etapă, premergătoare întocmirii cărţii de identitate, respectiv de preluare a imaginilor, cererilor şi documentelor necesare, funcţionarii Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor beneficiază de sprijinul angajaţilor din cadrul primăriei Aiton, precum şi de colaborarea organelor de poliţie locale.
Biroul de presă
1. Nu folositi cuvinte obscene. Folosirea lor va duce la: modificarea comentariului, stergerea lui, respectiv, blocarea IPului celui care posteaza, in functie de gravitate.
2. Nu afisati linkuri catre site-uri obscene sau virusate.
3. Nu comentati numai de dragul de a comenta (fara spam).
4. Comentariile dumneavoastra vor fi aprobate de catre un administrator in cel mai scurt timp.