Ca în orice alt domeniu de activitate, acţiunea de gestionare şi prevenire a situaţiilor de urgenţă este susţinută de o serie de structuri al căror efort este direcţionat, în sensul asigurării resurselor şi condiţiilor, pentru îndeplinirea misiunilor stabilite prin lege.
În anul 2016 de la M.A.I. au fost repartizate unităţii noastre credite bugetare pentru bunuri şi servicii, respectiv active fixe, reprezentând 5,27% şi 0,26 % din total bugetului alocat.
Bugetul unităţii a fost suplimentat de către autorităţile locale, astfel :
- Primăria Cluj - Napoca a alocat un buget de 220.000 lei, pentru repararea ambulanţelor, verificarea si repararea echipamentrlor medicale de pe ambulante.
- Consiliul judeţean Cluj a alocat un buget de 80.000 lei, pentru bunuri şi servicii.
- Primăria oraşului Huedin a alocat un buget de 220.000 lei, pentru reparaţii curente la Detaşementul de Pompieri Huedin.
- Primăria comunei Gilău a alocat un buget de 440.000 lei, pentru Extindere garaj şi Mansardare garaj la Garda de Intervenţie Gilău.
Spitalul Clinic Judetean Cluj a asigurat 100.000 lei pentru revizii şi reparatii, 30.000 lei pentru carburant şi 50.000 lei pentru remedierea defecţiunilor apărute la aparatura medicală.
Fondurile alocate pentru carburanti –lubrefianti, piese de schimb si reparatii auto sunt in crestere fata de anul trecut, dar totusi insuficiente fata de cat ar fi necesar. Cu toate ca la finalul anului trecut am primit inca o autospeciala cu apa si spuma, suntem inca deficitari la acest capitol, inca avem garzi de interventie care nu au cel putin o autospeciala noua, intervenind cu cele vechi care nu mai au eficienta de alta data si astfel timpul de ajungere la locul interventiei este destul de mare.
În ce priveste patrimoniul imobiliar şi reparaţiile, unitatea are în subordine 5 detaşamente şi 5 gărzi de intervenţie totalizând un nr. de 63 construcţii. Unitatea mai are un imobil la Huedin pentru care a fost făcute demersuri în vederea predării către Consiliul Judeţean Cluj.
La începutul lunii decembrie 2016 am intrat în posesia clădirii punctului de lucru din comuna Floreşti, constructia finanţată integral din bugetul consiliului local. Astfel am deschis un nou punct de intervenţie, consiliul local dând, sub formă de comodat, şi autospecialele de intervenţie ale serviciului voluntar, din care una este autospecială nouă.
În anul 2016 au fost repartizate unităţii noastre credite bugetare astfel:
§ 94,00% pentru cheltuieli de personal ;
§ 5,20% pentru cheltuieli materiale şi servicii;
§ 0,30% pentru cheltuieli de investiţii;
§ 0,50% pentru asigurari si asistenta sociala ().
1. Nu folositi cuvinte obscene. Folosirea lor va duce la: modificarea comentariului, stergerea lui, respectiv, blocarea IPului celui care posteaza, in functie de gravitate.
2. Nu afisati linkuri catre site-uri obscene sau virusate.
3. Nu comentati numai de dragul de a comenta (fara spam).
4. Comentariile dumneavoastra vor fi aprobate de catre un administrator in cel mai scurt timp.